Vuoden aikana olemme oppineet ainakin, että:
-Täysin uudenlaisen tuotteen myyminen ei ole aluksi helppoa.
-Tuoretta mozzarellaa on erittäin vaikea löytää turkulaisista tukuista, koska hyvin harvoissa ravintoloissa käytetään sitä.
-Yksikin asiakas voi pelastaa kurjan päivän.
-Monilla suomalaisilla on erikoinen käsitys pizzasta.
-Hyvät työntekijät ovat arvokkaampia kuin timantit.
-Jos rakastaa sitä, mitä tekee, voi lähes vaivatta tehdä 12-tuntisia työpäiviä seitsemänä päivänä viikossa.
-Parasta markkinointia ovat tyytyväiset asiakkaat.
-Monille suomalaisille liha on erittäin tärkeä ainesosa pizzassa.
-Rehellinen yrittäjä maksaa paljon veroja ja muita maksuja.
-Suomalainen haluaa espressonsa maidon kera.
-Pizzaa on vaikea omaksua sormiruoaksi.
-Peruna muuttuu eksoottiseksi, kun se on pizzassa.
-Itseleivottu pizzapohja on harvinaisuus.
-Monet ovat allergisia valkosipulille.
-Kun asiakas rakastuu johonkin tiettyyn makuyhdistelmään, sitä on saatava aina.
-Pizzapalat ovat hyvää juhlaruokaa.
-Rapeakuorinen vehnäleipä on harvinaisuus.
-Usein asiakas syö pizzansa kahvin kera.
-Taikinallakin on luonne.
-Sääolosuhteet vaikuttavat espresson laatuun.
-Maailma on pieni.
-Asiakkaistakin voi tulla ystäviä.
-Pizzaa voi syödä vaikka joka päivä kyllästymättä.
-Kaikenlaisia huijareita kannattaa varoa.
-Pieniä kolikoita ei voi koskaan olla liikaa.
-Juomavesi on käytännön syistä paras myydä pullossa.
-Moni luulee, että margherita sisältää kinkkua.
-Torimyyjältä saattaa löytää aarteita.
-Kasvissyöjät arvostavat suurta kasvispizzojen valikoimaa, lihansyöjät eivät.
-Jos pizzapaikan seinät ovat keltaiset, sitä ei mielletä italialaiseksi.
-Pitkä ja pimeä talvi on haaste tuoreiden vihannesten ystävälle.
-Einekset ovat ravintolayrittäjän pahin vihollinen.
-Hävikki on kovan työn tekijälle erittäin ikävä asia.
-Jotkut (kateelliset) lörpöttelijät puhuvat meistä pahaa, mutta onneksi monet tyytyväiset asiakkaat puhuvat meistä hyvää.
-Hyvä palvelu on muutakin kuin hymyilemistä.
-Lapset saavat useimmiten valita ruokapaikan.
-Nutellapizzaan voi tulla himo.
-Asiakas voi hävitä moneksi kuukaudeksi ja olemaan silti edelleen hyvin tyytyväinen asiakas.
-Olisi kiva osata puhua hyvää ruotsia.
Niin ja että vaikka tämä onkin välillä tositosi rankkaa, haluamme edelleen jatkaa unelmamme toteuttamista <3
Kiitos siitä kuuluu teille rakkaat asiakkaat.
<3 |
Pizzariumille onnea ja menestystä!
VastaaPoistaToisista toivotuksista olenkin myöhässä vain yhden päivän. Onnittelut!
Hyvää kevättä t. R :)