keskiviikko 8. lokakuuta 2014

Maailman paras asiakaspalvelija






Jos vuorokaudessa olisi 12 tuntia enemmän ja jos ostoskeskuksen aukioloaikoja ei olisi pakko noudattaa, olisimme aina itse palvelemassa asiakkaitamme. Se on meistä parasta, koska sillä tavalla havaitsemme heti myös mahdolliset ongelmat ja saamme välitöntä palautetta. Valitettavasti vuorokaudessa on kuitenkin vain 24 tuntia, ja yrittäjällä on paljon myös muuta työtä kuin asiakaspalvelu, joten emme voi olla aina itse paikalla.

Sen takia olemme huolissamme asiakaspalvelun tasosta. Osaavatko työntekijämme ottaa kaikki huomioon? Tuleeko teille saamastanne palvelusta hyvä mieli? Tervehditäänkö teitä? Kerrotaanko teille, mistä pizzamme tulevat ja miksi?  Tarjotaanko teille vaihtoehtoja?

Meillä on töissä monenlaisia persoonia, joista jokainen on meille arvokas. Kaikki eivät kuitenkaan toimi ihan joka tilanteessa täysin samalla tavalla. Sen takia meillä on jo olemassa opas, johon jokainen työntekijä saa tutustua tullessaan meille töihin. Siinä ei ole annettu mekaanisia toimintamalleja, vaan enemmänkin kerrottu siitä, mitä me asiakaspalvelussa arvostamme. Me nimittäin teemme jo valtavan laadukasta pizzaa, joten myös asiakaspalvelun pitää olla parasta mahdollista.

Jotta voisimme kehittää asiakaspalvelua entisestään, haluaisimme kysyä, mitä mieltä te olette siitä? Onko jotain, mihin olette meillä käydessämme pettynyt? Onko teidät huomattu? Tuleeko sinulle meillä asioidessasi hyvä mieli?

Toivomme, että te ette olisi ilkeitä, koska me olemme kaikki ihmisiä ja meillä on tunteet. Olkaa kuitenkin rehellisiä. Ilman palautetta emme osaa kehittyä.

 











8 kommenttia:

  1. Olen aina saanut moitteetonta palvelua josta jää hyvä mieli! Teillä on ihanat pizzat ja ihanat ihmiset :) (Toiveena olis lisää pieniä halpoja jälkkäreitä, joku pieni makea aterian jälkeen.)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla Sara! Jälkkäreiden valmistukseen meillä ei valitettavasti riitä tilat, mutta toivottavasti keväällä löydämme tähänkin pulmaan ratkaisun :)

      Poista
  2. Aina hyvä palvelu paitsi kerran. Olin tyttären kanssa (4 v. ja hänen kaveri). Kaveri on allerginen maidolle. Me halusimme kokonaan pizzan ja pyysi, jos pieni pala siitä olisi ilman juustoa. Sanottiin, että ei ole mahdollista. Kuitenkin 4 v. syö niin vähän, että pieni pala ilman juustoa ei olisi haitannut ketään. Tässä kyseessä ei ole olla nirso, vaan allergia. Joten me lähdimme ilman pizzaa. Sen jälkeen olen käynyt pizzalla, mutta ilman tyttären kaveri �� .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikävä kuulla Maria! Kyllä yhden osan pizzasta voi tehdä ilman juustoa, mutta ehkä kokki halusi olla tässä tilanteessa olla varma, ettei pizzapalaan todella olisi joutunut juustoa. Juusto kun sulaessaan leviää koko pizzan päälle ja olemme kehottaneet kaikkia olemaan supertarkkoja allergioiden kanssa.

      Poista
  3. Yhden italialaisen vaimo8. lokakuuta 2014 klo 19.04

    Olen aina saanut hyvää palvelua, tosin olet itse tainnut olla paikalla melkein aina kun olen sattunut paikalle. Osittain tämän takia ollaankin lauantaina tulossa Helsingistä 8 naisen voimin ihan vain pizzalle Turkuun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho! Kiitos tuhannesti ja tervetuloa pizzalle! :)

      Poista
  4. Aina on kyllä ollut mainiota palvelua riippumatta siitä, kuka siellä tiskin takana pyörii. Harvinaisen pirtsakkaa sakkia koko joukkio. :)

    VastaaPoista
  5. Olette itse pizzerianne parhaita mainoksia iloisen palveluasenteenne vuoksi. Myös rekrytointinne ovat olleet onnistuneita; aina on ollut tiskin takana palvelualtis henkilö.

    VastaaPoista