maanantai 17. marraskuuta 2014

Hei me twiitataan!


Meille sosiaalinen media on aina ollut tooooosi tärkeä osa markkinointia. Oikeastaan emme ole juuri muita markkinointikeinoja käyttäneetkään, kuin Facebookia, Instagramia ja Twitteriä. Pitkään Twitter-feedimme oli aika tylsä, koska sinne menevät automaattisesti kaikki Facebook-päivityksemme, emmekä juuri tuottaneet sinne muuta sisältöä.

Muutama viikko sitten kuitenkin päätimme, että myös asiakaspalvelijamme saavat osallistua twiittailuun, ja niinhän se olisi pitänyt olla jo kauan aikaa sitten, koska digitaalinen asiakaspalvelu on meistä tärkeä osa kokonaisuutta.

Siispä nykyään, jos teille tulee ihan mitä vain kysyttävää, voitte yrittää kysyä sitä Twitterissä. Ehkäpä jopa pizzan tilaaminen saattaa onnistua!

Muistakaa kuitenkin, että paikan päällä olevat asiakkaat ovat aina ykkösiä, joten twiitteihin vastailemiseen voi mennä hetki. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti